lllolololopop 2
consulta meva:
L'únic de desitjo ara mateix es anar-me a vilafranca del penedes per veure el meu novio. no se com anar-hi. no m'atraveixo anar sola, i no hi ha manera de que algú m'acompanyi. I muns pares no saben que tinc novio i si els hi demano que algún dia em portin a Vilafranca del Penedès no em deixeran. Que fai per convençals? I que fai jo? Tio ajuda m'estic estressant.
resposta:
Hola Anònimaaaa💕!
Doncs comenta'ls-hi als teus pares! tard o d'hora sabran que tens parella (i això no és res dolent). Si tu els hi expliques amb naturalitat ells han d'entendre que és normal que comencis a tenir parelles. Per tant... molt millor que et portin ells que no pas que t'hi escapis un dia sense dir res.
T'animem a que els hi expliquis de manera senzilla, madura i responsable i que els hi demanis que t'hi acompanyin. Sort!
consulta meva una altre vegada: els hi he preguntat tal i com em vas dir que ho fés i la resposta és un no. Siusplau ajuda... què se suposa què he de fer jo ara? Si la seva resposta és un No que faig?
InterPersonal

Gràcies per confiar en nosaltres!
A veure, quines opcions tens ara mateix:
- continuar insistint, de manera ferma, que tens ganes de veure la teva parella.
- parlar amb els teus pares dels motius pels que et diuen que no. Potser si tots dues bandes us escolteu, podreu trobar una solució que us satisfaci a tots.
- També pots mirar de parlar amb la teva parella, a veure si trobeu alguna altra solució. I si ell ve a veure't?
A vegades els pares prenen decisions que no ens agraden, però en el fons de tot, sempre és per amor i per protegir-nos. Així que confia en els teus pares i demostra'ls que tu estàs convençuda d'aquesta decisió.
Una abraçada!
Laia Sala