Futur?
Hola, mira el cas es aquest: En aquest moments voldria estudiar psicologia. Tu vas estudiar alguna cosa? I si es així, què vas estudiar? Ho recomanes?
Una altre cosa, jo des de 3r (ara faré 1r de btx) estic canviant molt d'opinió del que vull fer de gran: primer vaig dir de estudiar hostaleria (o com es digui), després vaig veure que això no era lo meu. Després volia estètica (en concret maquillatge però on visc jo no hi han cicles formatius de maquillatge). Més tard volia infermera. I ara vull psicologia.
La veritat es que tinc un cacau mental. El maquillatge el vull fer si o si, però vull fer alguna cosa més apart daixò. Saps alguna manera d'aclarir les idees? Se que es bo i normal que em passi això, però estic desesperada amb la meva ment.
Moltes gracies. Feu molt bon equip
InterPersonal

Hola Dream,
Tot l'equip del consultori està format per psicòlogues i totes tenim formació més específica en cada àmbit. Si ho recomanem? Nosaltres som fanàtiques de la nostra feina!
Tu mateixa ho dius, és normal que estiguis buscant quina és la teva vocació, però potser ho són totes! Tris la opció que triis, sempre ets a temps a rectificar i reinventar-te! Això no ho oblidis! ;)
Escollir una formació professional no sempre és fàcil. Has de pensar en dos moments: de què t'agradaria treballar? (cara al públic, en centres mèdics, davant una pantalla, servint, cuinant....) i segon punt: què t'agrada estudiar? quina és la teva curiositat? Què se't dóna bé?
Comença escollint l'itinerari de batxillerat, mira si et sents còmode i mica en mica aniràs veient què t'agrada més, ja veuràs. Això és un procés i mentre hi dónes voltes vol dir que vas valorant opcions... Dóna't aquest espai per imaginar tot el que podries ser! i a partir d'aquí, ves descartant ;)
A més, sempre et pots assessorar amb els teus professors i els teus pares, que et coneixen més del que et penses ;)
Una abraçada!
Laia Sala