Faig cas al cor o al cap?
Hola! El curs que ve començaré la universitat i m'agradaria estudiar fora. El problema és que m'agrada molt un noi i ell es queda aquí. De moment estem de rollo i la cosa podria anar a més, però sé que va enganyar la seva novia per estar amb mi. El meu dubte és: marxo a estudiar el que vull i oblidem lo nostre o em quedo aqui per estar amb ell, tot i que en un futur em podria enganyar com a la seva novia? D: Estic confosa :( Moltes gràcies tho!
InterPersonal

Hola Sandra,
Ostres, quin dilema més gran. Potser el millor seria que intentis separar les coses.
Per una banda tu has de decidir si et ve de gust, o no, marxar a estudiar a fora. És una decisió teva i els teus pares et poden ajudar, però no la pots prendre mai en funció de l'altra persona perquè llavors la fas responsable dels teus actes. Tu has d'agafar la responsabilitat i decidir què és el millor per tu.
Una vegada tinguis presa la decisió, serà moment de veure com evoluciona aquest rollo amb aquest noi. Hi ha possibilitat de mantenir una relació a distància? Si marxes vol dir que s'acabaria la relació? Si et quedes t'assegures que tot anirà bé? i si va malament, li recriminaràs haver-te quedat? Com veus, és un misteri com evolucionarà la vostra relació... tu confia en el que teniu, perquè si és de veritat, buscareu la manera de mantenir-ho ;)
Una abraçada!
Laia Sala