Pensava que tot estava milllorant dins meu, pero ha arribat aixo i ja no ho tinc tan clar
bondiaa! be, la meva consulta no és de les més importants ni greus que llegiràs amb tot el dia, pero si que es una cosa que em te bastant preocupada. Be des del febrer-març que vaig coneixer un noi, ens va presentar una meva amiga i vam començar a parlar. Al principi lu unic que teniem era un lio obert, és a dir, quan quedavem ens liavem i tal, i tambè parlavem per watts cada dia i tal pero si voliem ens podiem liar amb altres, això ens va portar a barallarnos bastants cops, tot i que després tornessim a estar com abans. He de dir que a mi la relació tant em feia una mica, és a dir m'agradava estar amb ell, pero amb 16 anys que tinc mai havia tingut una relació, sempre he sigut més de lios, i en aquells moments em considerva una "alma libre", i tant em feia estar amb ell o no, si que tenia moments de carinyositat que m'entraven unes ganes bojes d'estar amb ell i tal, pero els altres dies em feia molt pal veurel i parlar amb ell. Aquet meu pensament em va portar a acabar ralladisima i el vaig acabar enviant a la merda i bloquejant per watts perque em deixes en pau. Quan ho vam "deixar" va ser a principis de juny, s'acabava el cole, venien festes, i no volia estar lligada a ningu. Va ser fa unes tres setmanes quan tot va canviar. Ell va a la platja al mateix lloc que jo, i un mati em va pasar per devant, tot i que ell no em va veure jo si a ell. He de dir que ja feia uns dies que tornava a pensar massa en lu nostre i que l'anyorava bastant, sentia que algu em faltava des de que no parlava am ell. Aquell mateix dia a la tarda vam quedar per parlar i tal, i vam acabar dient que tornavem a estar junts pero aquet cop algu més enserio, es a dir que tancavem el lio. Em direu tonta per tornar am ell despres de tot el que he explicar, pero aquet cop es totalment direfernt, ho sento a dins, ara noto les papallones aquelles a dins cada cop que em diu bondia, o que em troba a faltar i tal, ara noto que aquest cop es el definitiu. A lo que anava, fa com 2 setmanes em va confessar que en el viatge de fi de curs es va liar amb una tia, no estavem junts, aixi que no li puc dir res, pero em fa molta rabia. La tia aquesta es de la mateixa ciutat que nosaltres, aixi que per festes i aixo se l'ha trobat algun cop, a l'ultima festa que va haver jo no hi era, i se la va trobar, ella va intentar fer algu amb ell, ell li va dir que no, pero tmpoc li va dir que estava amb una altre persona... L'altre dia vaig tenir la "gran idea" de començarla a seguir a l'intsa, i desgraciadament la tia es guapissima, i jo al seu costat no soc res, i em fa molta por que em pogues deixar perque ella esta molt més bona que jo. Se que em direu que si ell esta amb mi es per algu, i que el fisic no és el més imporant que hi ha. Pero necessitu que em dongueu consells per treurem aquets pensaments del cap, des de que se com és la tia aquesta no se si es dels nervis o si és psicològic pero menjo més poc... he patit anorèxia, i fa 1 mes que m'han tret la medicació, i em trobo molt mes xoff. Em fa por que entre aixo de la tia aquesta i lu de la medicació pugui recaure ara que estic minimament be. Necessitu treurem tot això del cap i deixar-me de sentir impotent d'una vegada. Ajudeume siusplau... Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Anònima,
Doncs és una història d'amor molt bonica! Teniu tots els ingredients: hi ha confiança, hi ha respecte, hi ha intimitat, hi ha desig...
Tots necessitem el nostre temps per endevinar els nostres sentiments cap a una persona i tu potser vas necessitar estar sense ell per adonar-te que estaves bé amb ell i que el trobaves a faltar! Per tant, no ets gens tonta per tornar-hi! a més, n'heu parlat i tots dos heu decidit augmentar el grau de compromís seguarment perquè tots dos teníeu aquesta necessitat.
Pel que fa a aquesta noia, entenem la teva inseguretat, però has de pensar que ell ja ha tingut l'oportunitat d'estar amb ella i no ha volgut! Ell ha volgut tornar amb tu i a més, amb més intensitat! No deixis que la teva inseguretat tenyeixi aquesta relació, d'acord?
La millor opció és deixar de seguir aquesta noia, posa el focus en vosaltres dos, en trobar moments per estar a soles, moments de complicitat i de disfrutar l'un de l'altre... no et facis més mal perquè mereixes ser feliç.
Una abraçada!
Laia Sala