Nose com ferli entendre a la meva novia
Soc masoquista,i molt, se que es raro pero m'agrada sufrir, pero no amb tothom, nomes amb la meva novia i poc mes, i quan tenim sexe a la meva novia li sembla be que sigui sexe sasomasoquista pero nomes per la meva part, pero avegades li demano que em pegui o que em fagi mal psicologic i no vol, pero jo avegades ho necesito per sentir-me millor, se que sonara raro pero em fa sentir millor i necesito que ho fagi, pero no vol, diu que no em vol fer mal que m'estima masa per fer-ho, pero nosecom fer-li entendre que aufrir m'agrada i que em fa sentir millor. Com ho faig per ferli entrar en rao??
Se que soc raro
InterPersonal

Hola Aitor,
Em sap greu dir-t'ho, però no hi ha cap manera de "fer-la entrar en raó". Tu pots expressar la teva necessitat, però ella també és lliure de comportar-se com vulgui, no? Si ella no se sent còmode fent-te mal, ho hauràs de respectar, perquè sinó l'estaries obligant i això no és gaire bonic, oi?
En una parella hi ha diferents necessitats i no sempre són les mateixes, així que haureu de parlar-ne i intentar apropar les vostres posicions o bé deixar aquest tema tancat.
Sento no poder-te ajudar més, però no podem obligar a ningú a fer quelcom que no li agrada...
Una abraçada
Laia Sala