No vull perdre la meva millor amiga:((((
Hola soc una noia i l'any que ve fare 1r de batxillerat a una escola nova. Anire a un cole de bcn i la meva millor amiga, amb la qual portem tota la vida juntes i que ens hem unit moltissim aquest ultim any anirà a un altre. Encara que ens seguirem veient i tal, tinc por de que fagi noves amistats i trobi una altra millor amiga i s'oblidi de mi, perque es super important per mi. Em fa por que perdem l'amistat. Que puc fer?
Us demanaria que no penjessiu aquesta consulta a la pagina principal, només al consultori. Mercii😘
InterPersonal

Hola Marta,
Entenc la teva por, però una cosa està clar: ella ja forma part de la teva vida i tu ja formes part de la seva!
Segurament trobarà altres amistats i tu també i, encara que no t'ho sembli, és fantàstic! Relacionar-vos amb altres persones us enriquirà i potser també us unirà (però d'una manera més especial).
Al llarg de la nostra vida, hi caben moltes amistats diferents! Quan entra una persona nova, no implica que desapareguin les que hi havia abans, sinó que simplement suma!
Parleu d'aquesta por i busqueu maneres de continuar el contacte, però no tinguis por, aquesta amistat ja existeix, només cal cuidar-la una mica! ;)
Una abraçada!
Laia Sala