AJUDEEEEUMEE!!!! RELACIIOOO+3MESOSS!!!!!!!! NO SE QUE FER....
HOLA! TINC 13 ANYS TINC UNA RELACIO DE 3 MESOS PORTEM. I ENCARA NO HEM PARLA CARA CARA,... PER WHATSAP AMB FA RIURE, I TOT AVEGADES QUEDEM BASTANT I NOMÉS SON MIRADETES, RIURES PETITS, LIO....SEMPRE ENS ESTEM BARELLAN CASI, SOBRETOT PER GELOS....MOLTS COPS HE PENSAT EN DEIXAREL I ELL TAMBÉ...PERO NO SOM CAPAZOS...ENS ESPIMEM MOLT I ENS COSTA PARLANSE....FA POC 2 SETMANA O AIXI VAM QUEDAR JO ELL I UNA AMIGA....VAM ESTAR TOT EL CAMÍ SENSE PARLRA.....AGAFATS DE LES MANS SENSE PARLAR MINIM RIURES COSES AIXI....ELL ES VA ENFADAR PERQUE AMB VA DIR QUE ERA INCAPAZ DE PALRARMA I QUE ESTA FART DE QUE NO SIGUI CAPAZ ELL MATEIX....JO U SOC PERO ELL NO TANT....EN RELAITAT ELL NO ES GENTS TIMID AMB ELS SEUS AMICS NI AMB NINGU TOTES LES SEVES EXS ES PARLAVAN I TOT I JO IGUAL....PERO AVUI U ESTAVA APUNT DE DEIXAR LI E DIT QUE NO FEM RES....I ELL MA DIT QUE ES VERITAT QUE LI DEIXI SIUSPLAU UN DIA PER QUEDAR JUNTS QUE MU DESMUSTRARA TOT I QUE MESTIMA MOLTISIM QUE NO AMB VOL PERDRE....JO LI HE DONAT UNA ATRE OPORTUNITAT.....JA QUE SEMPRE QUEDEM AMB AMICS MAI QUEDEM SOLS...I AQUESTA VEGADA QUEDAREM SOLS I NECESSITO CONSELLS....AJUDEUME!
InterPersonal

Hola Anònima!
Quanta vergonya que teniu! És normal que davant una persona que ens agrada o ens atrau, ens sentim una mica "torpes" i no sapiguem com actuar per por al que pensarà l'altre de nosaltres....
Però la millor manera de superar la vergonya és actuant! Aprofiteu que parleu per whatsap i poseu-vos algun repte relacionat amb el cara a cara! Si us ajuda, quan quedeu a soles, us poseu d'esquenes i comenceu a parlar per whatsapp.... així sentireu els riures de l'altre i potser us donarà més confiança per mirar-vos a la cara.
Si tots dos teniu clar que us agradeu, que voleu estar junts i que no us agrada aquesta situació, només heu de buscar la manera de canviar-la!
Una abraçada!
Laia Sala