OBSESSIONADA!
Hola adolescents, ja vaig fer aquesta consulta però esq encara no he rebut una resposta.
Fa un temps que només penso en liarme amb algu, o agradar als demés, semrpe he sigut una mica baixa d'autoestima, encara que molte vegades faig veure que no. El meu problema es que em venen ganes de liarme amb tothom, no ho he fety mai i tinc moltes ganes, però esq una part ins meu em diu qeu m'esperi a que sigui amb algu que valgui la pena, pero crec que si durant l'estiu algu m'ho demana dire qeu si, i es això que tinc moltes ganes i desde que ja no tinc examens es el meu tema principal al meu cap, que hauria de fer? Liarme amb algú? Deixar que pasi el tempsi que sigui especial? Oblidar-me del tema??
Moltes gràcies adolescents
InterPersonal

Hola anònima,
Entenem aquesta curiositat que tens. És natural que tinguis ganes de saber què és fer-se un petó amb algú i que valoris la possiblitat d'acceptar qualsevol proposta. Però has de tenir en compte com ets tu. M'explico:
Generalment, els petons, les abraçades i les carícies són quelcom agradable, oi? I encara que ho faci una persona desconeguda (si nosaltres li donem permís), ens fa sentir bé. Però què ens agrada més? Que ens faci una abraçada un company de classe? o la nostra mare? o la nostra millor amiga?
Si el gest d'afecte ve d'algú que ens estima, és molt més agradable.
Amb els petons passa el mateix. Si ens liem amb algú per qui no sentim res, la sensació pot ser agradable, però si es tracta d'algú per qui sentim atracció o estimem... serà mil vegades millor!
Tu has de triar si viure l'experiència indistintament (el primer que t'ho proposi), si vols buscar una persona que mínimament t'atregui o bé si vols tenir el primer petó amb una persona amb qui et sentis especial.
Totes tres opcions són igual de vàlides i satisfactòries, l'únic que has de valorar és quina s'adequa millor a tu! ;)
Una abraçada!
Laia Sala