Tinc un pes normal??
Hola!! Tinc 12 anys.
M'agradaria saber si tinc un pes normal ja que fa 1 any q m'ha vingut la regla i els metges diuen que ja no creixeré gaire més. El meu pes es de 63,5 i medeixo 1,66.
Un petó adolecents.cat!!
P.D. M'agradaria que no ho publiquessiu
Laura Medrano

Hola!!
Doncs si, el teu pes està dins el que es considera que és saludable així que no et preocupis per aquest tema.
Respecte al tema de la regla, si que és veritat que un cop et ve, ja no segueixes creixent al mateix ritme que abans de tenir-la, però això no significa que no creixeràs més!
Per a que et facis una idea, les noies de mitjana creixen i es desenvolupen fins que fan els 17-19 anys, així que segur que aleshores seràs més alta que ara.
De totes formes, l'alçada és una característica del nostre cos que no podem controlar ni modificar, així que angoixar-te per si seràs més alta o més baixa no té gaire sentit. Per molt que ho desitgis no podràs modificar-ho ja que depen de la teva genètica. Accepta e cos que tens i a ser feliç!
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano