???
Quins exercicis puf fer per aprimar la panxa? Per que quan estic de costat me la veig be pero quan em poso de cara esta com inflada.
I també com estilizar i/o aprimar els costats de la panxa fent exercicis?
La tonificación va be per aprimar la panxa i les cuixes? Si no quines activitats puc fer (a casa o al gimnas).
Si vaig en bici reduiré les cuixes o nomes les faré fortes?
Quanta estona hauria d'anar amb bici cada dia per beure els resultats?
Laura Medrano

Hola!!
Per aprimar la panxa, o més aviat per tonificar-la, pots fer exercicis com per exemple els típics abdominals (els que es fan panxa amunt i anar aixecant el tronc) i també abdominals laterals. Un dia si, un dia no.
Mira aquesta notícia per veure-ho més clar:
Amb els abdominals tonificaràs la panxa, la posaràs més forta i si també fas els laterals, l'estilitzaràs pels costats. Ara bé, per veure resultats hauràs de ser constant i anar fent exercicis cada setmana.
Altres exercicis que et poden anar bé (i són més divertits) són saltar a corda (treballaràs panxa + cames), anar a còrrer (treballes quasi totes les parts del cos) o bé natació, que és dels esports més complerts que hi ha.
Respecte a les cuixes, la bici et pot anar bé (igual que els altres esports que t'acabo de dir). Per a que et facis una idea, podries fer sortides en bici un parell o tres dies a la setmana, durant una horeta o així.
També ens preguntes si fent això reduiràs cuixes o si només les faràs fortes. T'explico perquè depen de com sigui el teu cos i de la forma com practiquis esport: el primer que passarà quan comencis a fer esport de forma regular és que cremaràs greix i el convertiràs en múscul. Per tant no és que aprimis les cames, sinó que les tindràs més tonificades. Si per exemple practiquessis bici fent molta força (fent pujades fortes), el múscul creixerà i en canvi si practiques bici a un ritme moderat (combinant estones on facis més força amb altres on vagis per zones més planes), aconseguiràs estilitzar perquè no faràs créixer tant el múscul.
Espero haver-te ajudat!
Laura Medrano