Això es que estic madurant o que?
Tinc un petit problema, ultimament penso masa en les coses absurdes em preocupo molt i tinc masses pors tontes, i intento no pensar-hi tan però ns em molesta que hagi de estar malament en alguns moments del dia, soposo que tot això es perque m'estic fen gran i estic maduran, perquè m'era igual tot i feia ple de coses sense pensar en les concequencies etc... Dieuma si hi ha alguna solució perque no sigui aixins, per desprocuparme i no sentirma rara perquè es el que em passa! Li donc masses voltes a tot...
GRACIES PER TOT, SOU UN SUPORT MOLT GRAN!!
InterPersonal

Hola Litteliar,
Doncs em sap greu desil·lusionar-te, però una de les característiques de l'adolescència és aquesta capacitat per pensar i donar-hi voltes a tot! De cop s'activa aquesta necessitat de pensar en totes les possibilitats i qüestionar-nos-ho tot.
Així que suposo que sí! Això vol dir que t'estàs fent gran! ;)
De totes maneres, si sents que algun dia estàs massa preocupada o tens massa coses al cap, el que pots fer és agafar una llibreta petita i apuntar-hi els teus pensaments. És una manera de dir: "no m'oblido d'això, però ara no hi puc posar atenció", així el teu cap es queda tranquil i pots continuar disfrutant del que estaves fent!
Una abraçada!
Laia Sala