Urgentiiiiiiiiisimmmmmmmm
Hola hu s felicito pero la feina que feu, ja que m'hau ajudat amb molts consultoris.
Estic molt preocupada perqué FA 7 diez que no faix caca, de menjar menjo de tot i tambe menjo molta verdura i fruta a cada apat. Nose que ferr mes,+ ja que d'aigua en vec 1,5l dia. Quins problemes pot tindre aixo?
Ajudeume sisplsuuuu
Laura Medrano

Hola!!
Moltes gràcies per les teves paraules d'agraïment!
Portar 7 dies sense anar al lavabo són massa dies, de manera que et recomano que ho diguis als pares i potser que baixeu a la farmàcia a demanar algun producte que t'ajudi.
Per tenir una digestió regular és recomanable beure força aigua (com ja fas) i portar una dieta que tingui força fibra (la fruita i verdura en tenen i també els cereals integrals). Intenta menjar pasta integral, pa integral, arròs integral...així aniràs més fina.
Un consell que a moltes persones els hi va bé: demà quan et llevis, abans de menjar ni beure res, menja un kiwi. Després deixa passar uns 15 o 20 minuts i aleshores esmorza com ho fas normalment. El kiwi en dejú ajuda a anar al lavabo. Prova-ho.
I si això continua així, aneu a la farmàcia o inclús al metge per a que et donin alguna cosa per evacuar.
Un petó!
Laura Medrano