Nose com reaccionar
Bon dia,
Jo tinc 16 anys, ho vaig fer amb un amic del meu pare que té 20 o 21 anys mes o menys, jo no volia fer però ell em va convencer llavors ara nose com mirar als peus mares i menys a ell. Abans ell y yo parlavem moltissim però desde que ho van fer ningú dels dos parlem, l'altre dia el vaig veure a casa meva i no sabia que dir-li. A l'hora de dinar es va seure al meu costat i els dos intentaven no mirarnos, lo pitjor es que ell quan ho va fer amb mi tenia novia i jo ho sabia però en aquell moment em vaig deixar anar. La seva chicota és amiga meva i no li vull explicar lo que va passar amb ell i jo, ella sospita algo ja que jo no disimulo molt be i ella sap quant li dic mentides.
Ajudeu-me si us plau, nose com reaccionar davant aquelles persones.
InterPersonal

Hola Naomi,
Quina situació. Entenc que tu també volies, oi? o et vas sentir forçada?
Si ell no et va obligar, implica que tots dos sou responsables d'aquesta situació. A vegades ens deixem endur i prenem decisions sense tenir en compte les conseqüències i el mal que podem fer als altres.
Per què no proves de parlar amb aquest noi a veure com ho està vivint ell? Potser si poseu sobre la taula el malestar, podràs estar més tranquil·la.
La decisió és teva en si vols dir-ho a la teva amiga o no. Nosaltres no et podem assessorar amb això, perquè tu saps què et farà sentir millor. Rumia bé amb totes les conseqüències de dir-ho i totes les de no dir-ho.
És una situació complexa i segurament un de vosaltres pot arribar a patir molt...
Una abraçada!
Laia Sala