no sé com definir-ho...
Hola! Fa temps vaig estar amb un noi una mica..., malparit (perdó per l'expressió), però m'agradava bastan i al final vam estar junts, però per temes de distància no ens veiem i vam decidir tallar la relació, tot hi que jo no volia. El cas és que més endevan semblaava que li tornava a agradar, però és molt mentider i va tornar a fer-ne de les seves i em vaig emprenyar molt perquè em deixava a mi de mentidera per quedar bé amb una altra noia. Després de molt temps sense parlar em va obrir fa poc i bueno és complicat perquè diu que li agradaria tornar a tenir algu amb mi, pro em fa por perquè no vull ser el rollete d'una nit i deixar-li tan fàcil a ell, i em va insinuar que volia tenir una relació però no se si va enserio o u diu en broma i jo em confong perquè no vull penjar-me d'ell i que ell no s'ho prengui enserio com va passar el primer cop i m'agradaria parlar-ne amb ell pro sempre acabam vacilant-nos i bromejant i jo com que no vui reconèixer que putser sí que torno a sentir algo per ell, acabo dient que és mentida i buah no sé que fer, a part jo també tinc dubtes de si sento alguna cosa o no i tampoc vui perdre el temps perquè vui tenir una relació maca, buf nosé si ho has entès perquè tot plegat és un embolic.
Gràcies per dedicar-me un momentet i ajudar-me! petons guapa :*
InterPersonal

Hola lady! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Veig que estàs feta un embolic ara mateix. Anem a veure, et diría que no corris a prendre cap decisió, potser cal que respiris i t'escoltis per dins a veure realment què sents, què vols...i alhora perquè potser amb aquestes primeres paraules, sembla que ell no t'està convencent del que vol. Potser ni ell mateix ho té clar. Per tant, munta't el paracaigudes abans de tirar-t'hi de cop i espera un temps, estigues amb ell, observa què va passant i quan vegis cap on van les coses ja decidiràs. Està bé que et protegeixis! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat