Problemes sentimentals....
Molt bones,
Ja fa cosa d'uns messos (ahir en va fer 5 exactament), que vaig tenir una petita relació amb una noia. I dic petita perquè vam començar un dissabte a la tarda i el dimarts següent em va dir que ho deixava. El per què em deixava era ben senzill, a ella mai li havien demanat de sortir i tot això era molt nou per a ella i se sentia molt insegura. A dia d'avui encara m'agrada... Al llarg d'aquests 5 messos, he tingut nits en les que no podia fer altre cosa que plora... amigues meves i també seves m'han ajudat molt, però no aconseguit obtenir una resposta clara per part d'ella...
De fet... li he anat enviant whatsapps amb petits textos on describia els meus sentiments i sensasions, però res. També vaig arribar a escriure una carta a mà, signada. Una amiga em va ajudar a que li arribés. Quan ja l'haivia llegit les seves paraules textuals van ser que; ara per ara els seus sentiments no eren els mateixos que els meus però que l'únic que podia oferir-me era una bona amistat.ç
M'agradaria haveure si em podeu ajudar.... si hauria de començar a ovlidar-la definitivament, lluitar per ella, com...
Gràcies.
InterPersonal

Hola Anònim,
L'amor no es lluita, l'amor simplement passa. Per això és tan bonic quan arriba, perquè vol dir que les dues persones tenen els mateixos sentiments l'un cap a l'altra.
Crec que ella ja ha estat prou clara, ara mateix no sent el mateix que tu. Així que potser hauràs de començar a passar pàgina. Ja li has donat prou espai perquè ella pugui sentir-se segura dels teus sentiments, t'has obert en cor i ànima a ella, però la seva resposta és la mateixa. Així que... hauries de començar a posar distància, encara que et faci mal. Et deixo les 3 distàncies que necessitem per oblidar una persona:
- Distància física - evitar veure-la i coincidir el mínim
- Distància virtual - deixar de seguir-la a les xarxes socials, de saber amb qui va, què fa....
- Distància mental - Treure el focus d'ella i posar-te'l en tu. Fes coses que t'agradin, estigues amb els teus amics, la teva família... Centra't en tu.
Aquestes tres distàncies - i el temps - t'ajudaran a arribar a una distància emocional, que vol dir que seràs capaç de recordar-la sense que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala