ajuda siusplau!! 7/7/2016
hola, primer de tot gràcies per tot el que feu al consultori.
La meva pregunta es que a la meva classe hi havia un nen que em queia molt be, i quan vam seure junts quasi no parlavem, aquell nen des de novembre que m'agrada ningú sap que m'agrada pk em fa molta vergonya. La segona pregunta és que puc fer amb una amiga que ja se que es una amiga toxica que fa un mesos s'ens va enganxa a mi i una altre nena, des que ella ve amb nosaltres jo i l'altre nena ens anem distencian, algun dia quedem les tres i algun dia sense ella, es dies que quedem sense ella el dia seguen ens pregunta que vam fer, si vam fer algu que amb ella no o fem s'enfada i esta un o dos dies sense parlanse. Aquella nena sempre em critica i m'ha buscat conflictes amb altres persones que em queien bé i per culpa d'ella ja no, pk les fica encontra meva. Jo ja he passat bulling i no vull tornar a passar per l'ho mateix. Siusplau necessito ajuda!
PD/ perdo per les faltes.
InterPersonal

Hola!
Gràcies a tu per utilitzar el consultori!
Em sap greu però no acabo d'entendre quina és la pregunta respecte al noi que t'agrada. Quan ens atrau una persona, ens hi hem d'acostar, encara que ens faci vergonya. Així, si la coneixem una mica més, podem decidir si ens continua agradant. En aquest moment, quan veus que t'agrada la seva manera de ser, és moment de començar amb algunes indirectes, a veure si et segueix el joc...
Pel que fa a la teva amiga, potser hauràs de posar distància. Si realment no vols aquesta persona a la teva vida, intenta implicar-te cada vegada menys. Hi ha persones amb les que tenim feeling i d'altres que no. Això no vol dir que no li parlis i li facis el buit, sinó que et facis una cuirassa perquè el seu comportament no t'afecti.
Però si aquesta noia sí que t'importa i la vols mantenir a la teva vida, hauràs de parlar amb ella. T'has plantejar per què actua així? Potser se sent insegura, potser sent que li amagueu coses.... llavors serà moment que en parleu i solucioneu això que us està fent mal.
Una abraçada!
Laia Sala