Tinc por a les ARANYES!
Desde molt petita que em fa pànic mirar aranyes o tocarles, no em puc veure ni unna petita
eske no em fan fàstic, em fan por.
Que puc fer?
Gràcies
CAMARLES, ARA I SEMPRE <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs pel que m'expliques això podria tractar-se d'una fòbia. Una fòbia és una por que no li trobem sentit perquè semblaria que "una aranya" no ens ha de fer por ( o un colom o un glòbus, o una avió,etc), però tot i així ens en fa. És força comú aquesta situació, hi ha molta més gent de la que et penses que té algun tipus de fòbia. Ara, també et dic que no és complicat de solucionar-ho, es tracta d'exposar-te a elles i no evitar-les i veure que realment no passa res, no passa res del que penses. També ho pots solucionar amb ajuda professional, i es tractaria deque t'anéssin ajudant a apropar-te a les aranyes, controlant la por i veient que no passa res. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat