Estic farta de tot tot em suicidare.
estic farta de tot joder vosltres sou uns merdes mai contesteu a res estic farta de vosaltres que dieu que ajudeu i sou unes putes merdas estic farta per els meus pares esticc farta del meu ex que pinto en aquest mon? me la suda ya tot joder me la suda si llegiu aquest puto missatge o no me la suda si contesteu o no me la suda tot tot nomes volia que us quedes clar i per desafogarme ja em veureu per les noticies quin fastic de mon.
Os odio a tots.
Elena Crespi

Hola Anoniumaa001, primer de tot, disculpa si en algun moment no t'hem contestat alguna consulta. Sempre intentem no deixar-nos cap pregunta sense respondre però, som persones, i això fa que ens puguem equivocar i haver deixat alguna consulta pel camí sense respondre i sense voler-ho.
Ens sap molt de greu que siguis tan intransigent i que ens insultis ja que la nostra finalitat és la de donar un cop de mà en situacions de crisi. I fem tot el possible per respondre, el més aviat que podem, les preguntes que ens feu. Creiem que nosaltres no faltem al respecte quan fem la nostra feina i responem a totes les consultes sigui quina sigui la temàtica i entenent que la persona que l'escriu ho està passant malament i, per això, l'intentem ajudar.
Entenem que estàs passant una situació difícil amb els teus pares i amb el teu ex. I noslatres no podem controlar absolutament res del que fan ells. Però potser sí que et podem recomanar una cosa: sovint, la vida, passa com passa per l'actitud que nosaltres tenim davant d'ella. I veiem que tu, ara mateix, tens una actitud de destrossar-ho tot, de no respectar res, d'insultar... i això no et portarà pel camí d'estar millor, més aviat el contrari. Amb aquesta actitud i aquestes faltes de respecte el que aconseguiràs és que les persones del teu voltant s'allunyin de tu.
Jo mateixa, tenia la possibilitat de fer el que dius: no contestar el missatge perquè has dit que te la sudaria si el llegíem o si el contestàvem. I hi ha hagut la possibilitat de no contestar perquè igualment no t'importarà gens el que et digui en aquest missatge. Però, per altra banda, he entès que ho deus estar passant molt malament, que estàs farta de tot i que si has arribat a aquest punt, per alguna cosa serà.
I nosaltre sno podemcanviar el teu voltant però et podem aconsellar a tu: TU ets qui tens la clau del canvi en la teva vida. Amb una actitud força diferent de la que estàs tenint ara, trobant energia d'allà on no pensaves que la tindries... buscant un somriure, una bona comunicació amb els teus pares, sent tu l'exemple de fer les coses ben fetes ( i no esperar que siguin els altres els que comencin a canviar...).
Veig complicat que ens facis cas perquè si et suda tot el que diem, però és la nostra obligació dir-te que no pots esperar que tot es resolgui sense que tu moguis fitxa.
Dius que ens odies a tots però veig que també hi ha una gran quantitat d'odi cap a tu mateixa... i si funciones així, la resta del món no funcionarà bé.
T'animo a que busquis una mica de llum dins teu i la facis créixer...
Nosaltres, tot i que tu pensis que som unes putes merdes, continuarem fent la nostra feina i responent les preguntes que els i les adolescents ens confien. Inclús les teves.
De totes maneres, gràcies per confiar en nosaltres i per explicar-nos la situació que estàs vivint.
Cuida't molt. Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81