pes i insults
Hola!
Tinc 13 anys, medeixo 1,70 i peso 42 kg.
A l'escola tothom em diu bichopalo o tabla de planchar.
En realitat tampoc em veig tan tan prima com per que la gent m'insulti. Intento menjar molt per poder engreixar una mica, però el meu metabolisme no em deixa i per més que mengi no conseguiexo guanyar pes.
Tenen raó, i realment estic massa prima? Que hauría de fer?
Laura Medrano

Hola guapa!
Si els metges et diuen que el teu pes, tot i estar per sota, és saludable i que el teu metabolisme és així, no t'has de preocupar.
El nostre consell és que passis dels comentaris que et fan els companys. Per desgràcia és habitual que s'insulti a les persones que tenen alguna característica del físic que crida l'atenció, però és totalment injust.
Ficar-se amb algú pel seu físic no té cap sentit, ja que la major part del cos que tenim no el podem triar ni modelar com si fos de fang o plastilina. Sabem que és difícil, però si aconsegueixes mostrar-te impassible davant de les crítiques i dels comentaris dels demés, al final passaran de ficar-se amb tu. Si quan aquestes persones et diuen "bichopalo" veuen que tu t'enfades o que et molesta, ho seguiran fent. Si veuen que no t'immutes, al final s'avorriran.
Si aguantes (potser seran uns mesos), al final pararan de fer-ho.
Molts ànims guapa!
Laura Medrano