TInc els pits molt grans!!
Hola adolescents ,
Tinc 13 anys i tinc el pits molt grans, és un gran problema per que hem costa trobar roba i ara a l'estiu banyadors . La meva mare diu que ja no hem creixeran més..(i això espero ), hi hauria alguna manera (pastilles, remeis, etc ,etc...) per fer-los més petits o dissimular-los ? Es que els comparo amb les de les nenes de la meva classe i veig que són enormes i ara com faré segon de la ESO els trobo que no són normals i cada cop m'avergonyeixo més.
Gràcies .
IESP

Hola Anònim!
Doncs no hi ha cap manera (que no sigui quirúrgica) per fer-los més petits. El que pots fer és anar a una botiga especialitzada perquè puguin recomanar-te quins sostens et poden anar millor pel teu cas, de manera que et notis el pit més protegit i pugui quedar més dissimulat.
Per tant el que et recomanem és que vagis a la botiga Change (
), a Barcelona estan a La Rambla de Catalunya i a la Maquinista. Les talles dels sostenidors és diferent, no utilitzen les mides estàndards, la copa té una mida i l'esquena una altra, d'aquesta manera encaixen perfectament!
També pots triar roba amb la qual et sentis més còmoda i que afavoreixin el pit que tens.
Recorda que és important estimar-nos i acceptar-nos tal com som! Tots els pits són bonics, siguin grans o petits! Així que no t'avergonyeixis del teu cos!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat