Enamorada
Hola! A classe l'any passat em van assentar amb un noi que al principi no em deia res per que era d'una colla d'amics "pijos" i jo no sóc així, però després em vaig enamorar un munt per què veia que la seva relació amb aquells amics pijos anava caient i surtia més amb gent del meu estil, i també perquè em feia riure tant tant tant, que inclús a vegades m'havien de cridar l'atenció perquè en aquells moments tan meravellosos el meu somriure era incontrolable, m'ajudava amb les matemàtiques (treia excelent) i ara que ja no m'ajuda per que ja no seiem junts (trec un suficient o un bé) i moltes més coses que em sentia la noia més enamorada de tot el planeta.
Les meves amigues sense que jo els hi digués rés se'n van donar compte de que jo estava rotundament enamorada d'ell i al final vaig acabar admitint que sí, que m'agrada molt. Des d'aquell moment que quan les meves amigues veuen que estic parlant amb ell o que sempre em treu un somriure en els dies mes tristos, s'acosten i em diuen: Aii el novio!. A vegades m'agradaria matar-les però son les meves amigues i sé que ho fan per un bé per que jo no faig mai el pas de dir-li que estic coladissima per ell.
Alguna vegada m'he plantejat de dir-li de quedar una tarda per explicar-li tot el que sento per ell, des de quan i que si voldria sortir amb mi. Però després penso que estic loca i que no ho penso fer, perquè així de capsot sóc jo, que em tiro un pas enrere per por a que es burli de mi o els ho conti als seus amics i em deixi en ridicul o algo aixi.
Ell moltíssimes vegades em tira indirectes que em quedo flipant (un dia em va preguntar que com m'agradaven les parts baixes dels xics), i en aquests casos jo em quedo flipant.
I també em mira amb uns ullets, que encara pareix que estigui més enamorat ell de mi que jo d'ell.
Necessito la vostra ajuda per a que em doneu consells o espectatives per les quals jo em pugui donar compte que li agrado (cosa que les meves amigues m'afirmen cada dia). Moltíssimes millons de gràcies per llegir este cacho texte i ajudar-me!
Elena Crespi

Martaa! Aquí hi ha dues coses:
-Primer, que pots parlar amb les teves amigues i comenta'ls-hi que saps que diuen això de bon rotllo però que el que fan és xafar-te el plan que tu tens per apropar-te a ell, per tant, que et respectin i que no et diguin aquestes coses. Els hi pots dir bé, de bon rotllo... però digue'ls-hi perquè sinó tu pateixes cada vegada que s'acostes i t'ho diuen!
-Veig que amb ell aneu fent un apropament i algú haurà de fer un primer pas més evident. Vols ser tu? Doncs potser noc al que li expliquis absolutament tot el que sents però pots llançar-li tu alguna indirecta i a veure com respon...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81