Qùe m'està passant?
Hola!! Faig aquesta consulta perquè necessito saber que m'està passant i que haig de fer. Explico... Fa uns tres anys que vaig començar a tenir problemes d'autoestima i vaig començar a fer-me talls. Aquest és un problema que l'estic tractant amb especialistes i tal... però des de ja fa uns mesos que no hem veig bé físicament i algunes vegades he deixat de menjar, no he arribat a vomitar però se m'ha passat pel cap. Vosaltres creieu que això és cosa d'uns dies que estic estranya o pot anar a pitjor? Ajuuuuuda:( Gràcies!!
Laura Medrano

Hola i gràcies per escriure'ns!
La veritat és que no puc donar-te una resposta a la teva pregunta perquè no ho sé.
Pot ser que això que comentes sigui una cosa puntual i que ara t'hagis preocupat més per aquest tema perquè ve l'estiu i anem amb menys roba, però has d'estar atenta a com et sents amb tu mateixa.
El nostre consell és que sobretot, si et passen pel cap pensaments com el de vomitar, no ho facis. Has d'intentar ser forta i no fer cas a aquests pensaments, ja que no solucionaries res provocant-te el vòmit, sinó el contrari: podries acabar patint un trastorn de la conducta alimentària, que són malalties molt greus. El mateix et dic amb lo de no menjar...
Deixa passar un temps i si veus que aquests pensaments segueixen i que estàs preocupada, demana ajuda. De fet, si dius que ja estàs visitant-te amb un especialista per les autolesions, comenta-li això que et passa. Així aquesta persona podrà valorar-ho i ajudar-te.
Una abraçada i ànims,
Laura Medrano