em fa por liar-me per primer cop
fa poc en van demanar un lio d'estiu" pero jo no me liat amb cap noi, i aixo fa que tincgui por de quedar amb ell ode fer-ho malament i que despres s'en enriguin de mi, que faig?
Elena Crespi

Hola jo!
Doncs, realment, t'has de liar amb algú quan realment en tinguis ganes i ho facis amb la persona que tu realment vulguis. La pressió dels altres pot ser important però tu has de ser realment tu i fer-ho quan et sentis preparada.
Els nervis són normals, per tant, hauràs d'assumir que hi haurà nervis quan decideixis liar-te amb algú (totes les primeres vegades de tot ens fa més por i ens posa més nervioses).
Per tant, no et forcis a fer res que no vulguis i pensa que la primera vegada no té perquè ser la millor perquè ningu en sap i tots n'anem a prenent sobre la marxa!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81