Amics nous :)
Bones!
Doncs resulta que m'agradaria conèixer a nova gent. Tinc amics que me'ls estimo molt, però també tinc ganes de conèixer persones noves amb mateixes afinitats que jo. Però també hi ha un petit problema, per exemple: la majoria de companys i companyes del meu curs fumen o beuen freqüentment i la veritat això em frena a fer noves amistats. Ja sé que això no defineix el seu caràcter i que tothom es mereix una oportunitat, però una amiga (fa poc) em va intentar convèncer perquè provés l'alcohol i la "xixa".Jo li vaig explicar que creia que amb la nostra edat no era convenient fer això però que respectava la seva decisió però va sembla que s'enfadava. I per aquesta raó tinc por alhora de conèixer algú més, a part de que també sóc tímida.
Em podrieu donar alguns consells per fer amics nous d'altres llocs o d'on visc, però sabent escollint-los bé siusplauuu?
Moltíssimes gràcies!petons!
Elena Crespi

Hola happyteenager25!
Que creguis que una amiga s'ha enfadat no vol dir que tothom hagi de reaccionar igual. Els amics han de respectar les nostres decisions a l 'igual que tu respectes les seves. I t'has de donar l'oportunitat de conèixer gent nova sense pensar que no et voldran o que s'enfadaran si no vols beure o fumar.
I et felicitem perquè veiem que ets una persona responsable. És dur no voler provar tot això justament en un moment en que la majoria d'adolescents es deixen emportar per la bogeria i es llancen a fumar i a beure sense pensar en les conseqüències que això pot tenir.
Estem contentes de que tu mesuris bé les coses que fas.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81