encara l'estimo...
Em dic Estel i encara em mola el meu ex....
Vam durar 3 anys i 11 mesos i això no s'oblida facilment...
Ens coneixem des dels 11 mesos sempre em anat junts, sempre em fet el mateix... Tenim tantes coses en comu q....buff no acabaría mai. Ara ell te novia i em poso gelosa molt facilment, em te el cor robat. No li vull dir perque se que si li dic l'haure cagat i segurament em diría q te novia tal i qual.... Vaig tenir l'opurtunitat pero no vaig tenir el suficient valor.... Li vull dir perque necessito treure-mo de sobre i poguer se jo de veritat...
Em podrieu ajudar a dir-li tot el q sento per ell????? M'agraderia dir-li aquest cap de semana perque es el seu cumple...
Elena Crespi

Hola Estel!
Primer de tot, t'enviem molta energia per fer el pas que vols fer aquest cap de setmana. No és gens senzill obrir-se a algú però tu,a mb ell, hihas estat quasi 4 anys i entenem que teniu molta confiança. Per tant, si tu li vols explicar el que sents, endavant. Sigues senzilla, sincera i digues-li el que sents però sintgues en compte que la seva reacció pot ser positiva o negativa. I tu has d'estar preparada pel que et digui.
Ajudar-te a dir-li tot el que sents per ell: doncs sigues tu mateixa, et costarà dir-li, si veus que no et surten les paraules, porta-ho per escrit per no oblidar-te res, si no et veus capaç de dir-li perquè el nus a l'estómac no et deixa parlar, dóna-li el paper on ho hagis escrit. I parleu després de que li hagis dit o de que ho hagi llegit. NOho deixeu aquí perquè llavors podeu allargar un dubte molt incòmode.
Esperem que et vagi molt i molt bé!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81