vaig conèixer un noi per internet
Hola, fa uns mesos vaig conèixer a un noi per internet i vaig començar a parlar-li perquè em va cridar molt l'atenció. Quan ja vam portar uns dies parlant el meu interès cap a ell seguia present, (ja que el que m'acostuma a passar amb els nois és que m'interessen però de seguida els trobo alguna cosa que fan que deixi de pensar en ells com a alguna cosa més, suposo que per això mai he tingut parella jajaja), i vaig demar-li el WhatsApp. Enacara seguim parlant i sorprenentment el meu interès cap a ell segueix present, tant que suposo que m'ha començat a agradar. La cosa està en que vull quedar amb ell però nose com dir-li a ma mare que em parlo amb ell i que m'agradaria quedar sola sense que anès amb mi la meva germana bessona, ja que ella no vol que l'involucri en aquests temes ja que amb un noi anterior ja vaig quedar un parell de vegades i ens les vam ingeniar perquè ella no estiguès allà de aguantavelas i nosaltres poguessim estar sols, encara que no va passar res i em va servir per adonar-me'n que aquell noi no m'agradava i que la seva personalitat no encaixava amb la meva. Entenc el punt de vista de protecció de ma mare, però amb aquest noi d'ara no vull fer peripecies rares. També nose exactament perquè em passa però quan penso de deixar de parlar-li perquè realment en persona no el conec o quan no parlem em poso trista i he arribat a plorar, Això no m'havia passat mai i nose si és molt normal que passi amb una persona que fisicament no conec. Ho sento si és massa llarg i os he aborrit jajaja.
Elena Crespi

Hola guapa!
Gràcies per explica-rnos la teva situació i per la confiança!
I si li comentes a ta mare, amb tota la confiança i tranquil·litat del món? Li dius que has conegut un noi i que vols quedar amb ell i que no vols que hi vagi ta germana. Que no és que hagi de passar res però que, evidentment, en una cita, no hi ha d'anar ningú més a part de les dues persones que van a la cita.
Ara deus tenir 16 o 17 anys, per la data de naixement que ens poses i entenem que la teva mare tingui un esperit protector però no hi ha res millor que demostrar a ta mare que ets una noia madura i responsable.
Això sí, és important que quedis en un lloc públic, que la teva família sàpiga on estàs i que si passa qualsevol cosa que no controlis, puguis demanar ajuda.
Esperem que vagi molt bé! Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81