Depilacio urgent (huuuuuuuuuuuuuuuu)
Fa poc em vaig fer la fotodepilació per equivocació pensant que era el mateix que la laser, ens va tocar un gran descompte per un concurs i el vam aprofitar aixi. El cas es que ara que l'he acabat (Fa mes o menys tres mesos) no puc passarme la cutxilla perquè se'm irrita la pell em posi hidratant o no i si no sem irrita queda tot ple de marques pero ple. I si em faig la cera a l'esteticien quedo plena de ferides, remarco que m'aplico hidratant. Necessito ajuda, no puc anar enlloc a banyarme perque em fa molta vergonya, es veu d'una hora llumy i no se que fer...
Laura Medrano

Hola!
Em sap molt greu això que t'ha passat!
Realment pel que expliques sembla que potser no et van fer un bon estudi de la teva pell abans de fer-te la fotodepilació ja que no és normal que hagis reaccionat d'aquesta manera... El nostre consell és que vagis al metge, concretament al dermatòleg ja que són els especialistes en la pell. Explica-li tot el que t'ha passat i a veure quin tractament pot donar-te per calmar la pell.
Mentrestant et podem aconsellar que et posis aloe vera, que és un hidratant molt potent, però si dius que ja et fiques cremes hidratants i no millora... el millor que pots fer és consultar amb l'especialista. Tampoc estaria malament que anessis al lloc on t'han fet la fotodepilació i que expliquis la reacció que ha tingut la teva pell, a veure què et diuen.
Has provat de depilar-te amb crema?
Em sap greu, però l'únic que podem aconsellar-te és que vagis al dermatòleg.
Una abraçada
Laura Medrano