L'estimo i ara un altre tio s'ha posat al mig
Hola!
Bé sóc una noia de 14 anys i tinc nòvio, fa poc vaig conèixer un noi de 16 anys pel whatssapp i m'esta confonent molt. Tota l'estona em diu que m'estima i que som millors amics i que em donaria petons i això i jo li dic que tinc nòvio i que no em digui aquestes coses i llavors s'enfada em diu borde i falsa i em fa sentir molt malalment. Un dia li vaig dir que seré moltes coses però que de falsa no tinc res i llavors em va dir que li importo una merda i em va fer sentir culpable. Em sento molt malament i borro totes les fotos que m'envia i converses perquè vull fer com si el meu "millor amic" no existís. El meu novio sempre m'agafa el mòbil i tinc por que es trobi amb ell pel whatsapp ja que el meu nòvio és molt gelós i me'l estimo molt i ell a mi, però sento com si parlant amb aquest noi el traís o estés fent alguna cosa malament, sento com si estigués fallant al meu nòvio i no m'agrada sentir això. Ahir vaig plorar i tinc ganes d'explicar-li tot això al meu nòvio i dir-li que ell és a l'únic al que estimo, la sinceritat és ho primer i abans que em pilli amb aquest noi que em diu aquestes coses prefereixo explicar-li jo personalment. Però vull deixar clar que només estic enamorada del meu nòvio i del altre noi no. Què puc fer per no sentir-me culpable i fer que l'altre noi desaparegui de la meva vida? I sobretot estic fent bé pensant en explicar-li això al meu nòvio o complicaré les coses? És que no el vull perdre! Ajudeu-me siusplau!
Gràcies.
Elena Crespi

Hola Cucut!
Primer de tot, pensem que li has de dir les coses ben clares amb aquest noi: veiem que no és possible que sigui amic teu perquè ell vol quelcom més i tu no vols més coses que la vostra amistat, per tant, si ell no vol ser només amic teu i no entén que tu no sents el mateix per ell... potser hauries de posar distància i respondre-li sempre amb missatges clar si que no donin peu a confusió.
Pel que fa a la teva parella: pot ser bo que li expliquis el que t'està passant, no perquè li hagis d'explicar tot al teu nòvio sinó perquè ho hestàs passant malament i sempre és bo compartir les males estones amb qui realment t'estimes.
Per tant, sigues MOLT clara amb el teu amic i, si vols, confia-li el que t'està passant a la teva parella.
Sort!
Gràcies pel missatge!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81