Ajuda
La nit de St. Joan em vaig trobar a un nen que el conec desde primer d'ESO. A 1r em va agradar moltissim pero jo a ell no pero igualment quedavem molt i tot.. I al final es va acabar liantse amb la meva ex-millor amiga. Ara em torna a agradar i se que li semblo molt mes guapa que abans, pero m'ha dit que ara no vol relacio ni res d'això en general. Parlem per whats pero no es res de l'altre mon, a sobre alguns cops suda de mi i quan el vec no el saludo per vergonya (encara que hem anat de vacances junts a dos llocs diferents) i no se... M'agradaria veure'l i no se com dirli.. Ajuda si us plau❤️ No se si olvidar-lo o seguir tenint esperança
Elena Crespi

Hola 💜!
Gràcies per explicar-nosla teva hhistòria i el que setnts!
Ens sap greu dir-te que ell ja t'està dient el que vol i el que no vol i no pots forçar a ningú a que canviï d'opinió. Ell et diu que no vol res, per tant, perquè hi pugui haver una relació d'amor, ha de ser recíproc i aquí la única que aposta per tirar endavant el que sents ets tu i ell no et segueix, per tant, si vols seguir pensant en ell i seguir tenint esperança potser et faràs molt mal a l allarga...
Si ell no està per tu, potser el millor és oblidar-lo i, tot i que és molt dolorós, al principi, mica en mica t'aniràs reconstruint....
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81