Ajudaa URGENT!!!
Hola, sóc un noi de 19 anys i... mai m'he liat amb ningú ni relacions sexuals, no se que fer!!!
Jo tinc amics surto amb ells a molts llocs.
Elena Crespi

Hola Anoniim!
Gràcies per explicar-nos la teva situació!
No has de patir per res! amb 19 anys no has pas de tenir l'obligació d'haver-te liat amb algú o d'haver tingut relacions sexuals.
Si surts i t'ho passes bé, això és el més important. Però no t'has d'obligar a fer res que no vulguis i has de pensar que no és normalno haver-se liat amb ningú perquè és molt normal.
Sé que é smolt típic dir que a tothom li arriba el seu moment però és que és cert! No tinguis pressa i pensa que el temps et va ajudant a discriminar el que realment vols i el que no vols i així filaràs més prim quan visquis una història amb algú.
Una abraçada mooolt forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81