Kelokeeeeee
Hola, tinc 14 anys casi i sempre menjo. A totes hores. Sóc moolt alta i estic prima però no sé per què avegades acabo vomitant. Menjo coses sanes normalment. I quan vomito, són vomitades petites eh. I s'em passa molt ràpid. Això només em passa 1 o 2 dies al mes. K es aixo k m'està passant???.
Laura Medrano

Hola!!
Doncs no sé ben bé què pot estar-te passant ja que vomitar si no és perquè estàs malalta, no és correcte. Si vols pots tornar a escriure'ns i explica més detalladament en quines ocasions vomites i perquè.
El nostre consell és que intentis no fer-ho ja que pot ser perillós per la teva salut i segurament sense que te'n donis compte acabarà anant a més. Intenta deixar de provocar-te el vòmit i quan se't passi pel cap fer-ho, distreu-te o surt a donar una volta pel carrer.
Si vols, pots tornar a escriure'ns explicant amb més detall com et sents amb tu mateixa, així podrem donar-te més consells.
Una abraçada!
Laura Medrano