amiga...
Tinc una "amiga" (en veritat no em cau bé) que es bastantt pesada pel whats i només sentir un missatge d'ella ja em poso nerviosa i no vui respondrela. Alguna manera per no posar-me nerviosa? Thaanks
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure'ns!
De vegades passa que algú se'ns fa més pesat. I la manera de no posar-te nerviosa... és complicat però intentarem donar-te alguns consells:
1-. Quan rebis un missatge seu, agafa aire pel nas i deixa'l sortir per la boca, lentament. Fes això més d'una vegada per ajudar al cos a relaxar-se
2-. Enlloc de tenir pensaments del tipus "és una pesada" "Ja m'ha tornat a escriure"... intenta empatitzar amb ella: per què creus que t'escriu? Quina intenció té enviant-te missatges? Té gaires amistats aquesta noia?
3-. Intenta respondre-li amablement però sense ser falsa, dient-li coses que li facin pensar que sents que és una gran amiga per a tu.
4-. Si algú no t'acaba de caure bé, és molt normal que el cos reaccioni posant-se nerviós, per tant, has d'acceptar una petita quantitat de nervis... és normal.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81