Nose si intentar algu amb ell o no
Hola,
M'agrada molt un noi però a ell li "agraden molt les noies" i crec que podria tenir algu amb ell però penso que m'enganyaria amb una altra perquè el conec i no vull que em fagi mal, però m'agrada massa i he intentat treure-me'l del cap però no puc i tampoc vull que desapareixi de la meva vida.
Estic entre que el vull tenir però no el vull tenir. M'encantaria estar amb ell però tinc la intuïció que m'enganyarà. Apart, quan intento oblidar-lo, de cop m'obra pel whattsapp i em demana per quedar i nose si dir-li que sí o que no perquè m'agrada però no mi vull pillar massa.
De veritat que nose què fer, que per intentar-ho potse no hi perdo res però sé que si ell em fes mal, jo ho passaria molt malament.
Gràcies,
M'encanta la pàgina;)
Elena Crespi

Hola Mariacompta04!
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i escriure'ns!
Tens diverses possibilitats i només tu pots decidir el que fer:
-Deixar-te portar per això i acceptar les conseqüències del que passi: pensa que pot anar bé però també pot ser que ell realment vagi amb d'altres noies també
-Fer tot el possible per oblidar-lo : i això tamb´eimplica que no li segueixis el joc per whatsapp, no intentis veure què fa, si esstà connectat, si el pots veure, estar tot el dia buscant coses per pensar en ell...
-Parlar amb ell i explicar-li els motius pels quals estàs així dubtosa. No sabem si a ell li ve molt de gust parlar però tu tens dret a voler parlar amb ell i explicar-li que creus qeu si vas amb ell senzillament seràs una més. Possiblement ell es defensi i et digui que no series una més però tu ja ets prou llesta com per veure si creus que t'enganyarà o no...
Pensa que les persones són transparents i tu a ell ja el tens calat. Per tant, tu decideixes quin risc vols assumir!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81