Tinc un problema amorós!!
Hola, Adolescents!
Tinc un problema increïble! He estat 4 mesos amb un noi i me n'he enamorat profundament. Discutíem bastant últimament. Ell creu que no sóc feliç amb ell, ho sóc però el problema és que es molt mandrós, i jo m'hi enfadava casi cada dia pel mateix (no m'acompanya a casa de vegades, no em ve a buscar i haig d'anar i tornar sempre caminant jo sola, no surt gaire de casa), ell ho estava canviant a poc a poc, però jo perdia la paciència i explotava, em posava a plorar de ràbia i m'enfadava. Com que és una persona de no demostrar ni dir gaire els seus sentiments doncs a vegades em venen mals pensaments sobre el que sent per mi i em poso trista. Ara m'ha dit que necessita un mes perquè no és del tot feliç i necessita pensar el perquè, que d'aquí a un mes em dirà si seguim o no i el que li passa. El que necessito és que em digueu com controlar quan m'enfado, controlar els pensaments que em fan pensar en negatiu i com no explotar i retreure-li el que ha de fer. S'ha sentit pressionat, ho sé i el vull recuperar per sobre de tot. Sincerament, tant m'és que ho pengeu al públic, només necessito que em digueu com haig de canviar-ho encara que sigui per correu electrònic.
Moltes gràcies!! Petons!!
Elena Crespi

Hola Scarlet!
Gràcies per escriure'ns!
Entenem que et sents insegura perquè ll no actua de la manera que tu esperes que actui. però... i si ell és així? creus que pots estar amb un noi que no t'acompanyi a casa, que no surti gaire de casa i que faci que hagis d'anar sola de tant en tant? perquè si ell és realment així i tu busques algú que surti de casa, t'acompanyi i no hagis d'anar sola... potser ell no és el noi ideal per tu, encara que t'hagis enamorat d'ell.
Si la seva manera de ser no quadra amb el que tu esperes, sempre hi haurà pressió per part teva, encara que aprenguis a controlar la ràbia...
Et recomanem un llibre:
Els límits de l'amor d'en Walter Riso (). Pensem que et pot ajudar a valorar què implica una relació d'amor de veritat.
Una abraçada i sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81