Problemes quan m'agrada algu...
Bon dia, voldria preguntar y rebre consells per un problema que ja m'ha passat sobint.
Tin 16 anys, i fa poc que em parlo amb una noia que m'esta interesant cada vegada mes. El problema es que no se si al reves es el mateix y la veritat es que hem parlat nomes una vegada cinc minuts, tot i que per whatsapp en parlem.
A part d'aixo, la meva autoestima quant aquesta situacio de que m'agrada algú em pasa, es baixa. Per no dir molt baixa. Nomes penso en tot lo dolent (Com que no l'hi agrado, que tinc que deixar de parlar amb ella perque no tinc oportunitats etc...) I aixo s'acaba reflexant en la meva vida personal (M'enfado o em prenc les coses malament, sempre estic decaigut...) No vull que aixo em pasi mes perque aixo em fa tindre moltes estones dolentes. Gracies.
Elena Crespi

Hola Alex!
Gràcies per confiar en nosaltres i et recomanarem un parell de coses:
-Que provis de parlar amb ella fora del whatsapp. Atreveix-te a demanar-li per quedar un dia o alguna cosa similar...
-Que intentis fer una prova: un dia, actua com si no tinguessis baixa autoestima. Com series? com creus que seria l'Àlex que s'estima i es valora? doncs un dia fes com si fos així i mira com et sents...
l'Autoestima es guanya mica en mica... t'has de demostrar que ets valent, que vals, que ets fantàstic i, per això, has d'estar disposat a pensar en positiu sobre tu mateix i a demostrar-te que pots fer petits reptes que et proposis...
una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81