Psicòleg
Hola adolescents ,
Aquest any ha sigut un any molt dur per un cumol de moltes coses , ja que vaig pillar a la meva mare parlant amb una amiga seva de que es volia divorciar del meu pare , ara ja no em porto be amb la meva mare , la tracto del nom normal i aixo tb m afecta amb els amics pk ara estic sempre borde , el k pasa es k he decidit anar al psicoleg i no se com dirli a la meva mare que m hi apunti , pk em fa molt de corte.
Gracies ! Siusplau responeu!
InterPersonal

Hola,
Entenem que aquest tema et faci molt mal, però la teva mare és adulta per prendre la decisió que cregui millor per ella i per tots, i ho hauràs de respectar.
Per altra banda, si tu has decidit començar un procés de teràpia psicològica, sigues sincera amb la teva mare i explica-li el que necessites. Segur que ho entén i et dóna suport. Agafa una estona que estigueu a soles, diga-li com et sents, que hi ha coses que et fan patir. Parla des del "Jo", és a dir, com et sents tu i quines necessitats tens tu. Veuràs com t'ajuda a trobar la manera d'estar millor.
Una abraçada!
Laia Sala