Familia Que no se que passa CONTESTEUUUU!!!!
Hola, ja fa com un mes que a casa meva passen de mi.
Tinc molts pocs amics i casi mai estan per aqui quan ho necessito i no es perque no en vulgui mes sino perque ningu vol ser amic meu i aixo em depreimeix moltissim i muns pares nomes volen que vaig amb els amics i no ho entenen i ara que ve l'estiu magrada anar amb pantalons llargs no magrada la piscina ni la platja i nomes em criden que aveure perque no vull anar aqui i ja no ho soporto nomes mamanaçen no accepten els meus gustos no accepten que no fagi cap esport i a sobre esque ningu m'ajuda ma germana sen riu de mi i no em fot cas i ningu absolutament ningu em fa cas. I aveure aquesta vegada em responeu la consulta
InterPersonal

Hola miau,
En primer lloc estem convençudes que la teva família es preocupa per tu, per això es posen tan pesats en que surtis amb els teus amics o vagis a la platja. Potser el problema és que no entenen els teus gustos o que tu no tens aquest mateix interès.
Si tu estàs bé sense anar a la platja i anant amb pantalons llargs, parla amb la teva família i tranquilitza'ls. Explica'ls que és una decisió teva i així, potser, deixaran d'insistir-te.
Per altra banda, també podries aprofitar l'estiu per quedar amb alguns amics o fer alguna activitat en família. Fes la proposta! Les activitats amb persones que estimem ens fan sentir millor. Prova-ho ;)
Una abraçada!
Laia Sala