Jo li agrado, pero... el m'agrada a mi?
Primer de tot m'agradaria que aquesta consulta sortis publicada a la portada ja que crec que no sóc l'única que li pasa i m'agradaria compartir-ho. Gracies
Holaa soc la mateixa que va escriure lo de aquell nen que li agrado pero que a mi no m'agrada i que no savia com ferli entendre, resulta que ahir el millor amic del que li molo em va dir que jo li agradava, que si jo volia hem podria demanar sortir, vamos, resumint, indirectes. El cas és que jo no sé si m'agrada o no, a part que jo també li segueixo la canya i tontejo amb ell. Aixó vol dir que m'agrada o simplement és un tontejo?
Gracies i moltes abraçades.
InterPersonal

Hola anònima,
Doncs no ho podem saber! Nosaltres no podem endevinar quins són els teus sentiments, bàsicament perquè tu tampoc els tens clars. Evidentment, a tots ens agrada tontejar i que els altres ens facis una mica de cas. Però hem de vigilar on és el límit per evitar mals entesos i no fer mal als altres.
Dóna't uns dies per pensar si aquest noi t'agrada, si t'agradaria que fos la teva parella, si veus que podríeu entendre'us bé i si et sents còmode amb ell. Per tenir una parella és important que tots dos tingueu temes en comú, que us sentiu recolzats i que l'altra persona us entén. Busca si aquest noi et podria donar tot això ;) (i si a tu et ve de gust tenir aquesta implicació amb ell)
Una abraçada!
Laia Sala