Moltes gràcies per ajudra-me!
Hola! El primer de tot es donar-vos les gràcies per un consell que em vau donar fa un temps, gràcies a aquest consell estic sortint amb el noi que m'agrada!
Però els meus dilemas respecte l'amor encara no han acabat. El problema és que vivim molt lluny l'un de l'altre i mai he tingut una relació com aquesta. Parlem per whatsapp i això, però no és el mateix. Les meves amigues em diuen que hem de trobar l'equilibri amb això de la relació a distància. La meva pregunta és: on està l'equilibri? Podre suportar el que significa tenir-lo tan lluny?
InterPersonal

Hola Alice,
Gràcies per les teves paraules! Ens alegrem molt de la notícia!
Pel que fa a la teva pregunta: és complicat saber on és l'equilibri (però també en una relació cara a cara). És important que tots dos us sentiu còmodes amb la relació i que sentiu que l'altra persona forma part de la vostra vida i que hi podeu comptar.
Parla amb ell i proposa-li de fer skypes de tant en tant (per exemple), encara que siguin curts, però així us veureu les cares i us sentireu més a prop l'un de l'altre.
També podeu marcar dates al calendari per veure'us i quedar... no es tracta de buscar l'equilibri sinó de proposar-lo vosaltres mateixos. Sou tots dos que esteu construïnt aquesta relació, així que vosaltres poseu les normes! Parleu del que necessiteu, del que us agradaria, del que trobeu a faltar, del que us encanta... i així aneu canviant les "regles" de la relació ;)
Una abraçada!
Laia Sala