em dona asco el meu propi pare
hola, des de petita mon pare sempre ha estimat més a mangermana que a mi i sempre li ha donat la rao i l'ha defensat, sempre era jo qui ho feia mal i ella bé d'això també es dona compte mamare i fins i tot encara ho fa.. el cas es que pareix que m'dii tot el que dic es un no i sempre em malda a mi i quan la meva gesmana fa algo mal no li diu res i quan pregunto coses a mamare sempre es fot per el mig a parlar i maldarme i dir que no no l'estimo i sempre que macaricia m'aparto no el vull ni mirar fins i tot em dona pena però es que s'ho busca ell, i tambe sempre li parla mal a mamare de mi ho he escoltat, mamare ha intentat parlar en ell perque sap que tinc la rao però continua a la seva bola. l'dio l'odio l'odio i no l'estimo. que puc fer? dona'm idees o consells o algo però jo a la mateixa paret que ell no vull viureee.
Elena Crespi

MariaOrchata! Gràcies per la confiança!
entenem que estàs vivint una situació molt difícil. Una persona necessita el recolzament dels seus pares i si veus que el teu pare no et recolza i sempre t'està criticant i no et valora, és una sensació molt dificil i molt dura. Per tant, primer de tot, et volem enviar molts ànims i molta energia per a tirar endavant.
Entenem que no vols estar sota el mateix sostre que el teu pare però, de moment, creiem que no tens alternativa. Per tant, et proposarem una cosa un pèl friki:
-Sigues tu l'exemple a seguir. Comporta't bé. Intenta ser amable i cordial amb el teu pare. Digues-li les coses tal i com les sents però amb calma. Intenta no barallar-t'hi. Comporta't tu amb ell com t'agradaria que es comportés ell amb tu.
Tampoc cal que sobreactuis ni que estiguis tot el dia pendent de com caure-li bé, senzillament et diríem: toca fer "com una mica de teatre". Comporta't de la manera que tu creguis que t'has de comportar però mantén la cordialitat i el respecte envers a ell. Somriu-li, evidentment, perquè tu li estaràs ensenyant com n'ets de fantàstica. Però tampoc cal que li facis la pilota. No sé si m'entens.
No podem canviar la seva manera de comportar-se però si que et podem recomanar a tu que moguis fitxa, que facis algo diferent i que intentis ser tu qui predica amb el bon exemple... qui sap, potser et seguirà i millorereu o potser no però tu ja no estaràs tan angoixada.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81