Amics
Hola!
A veure soc un noi de Bcn que no coneix a molta gent, que fisicament estic bastant be pero soc molt timid. El cas es que un dels meus millors amics es tot el contrari: un 'popu' amb un monton damics i seguidors, super bo en coneixer gent, que quan surt es lia i balla am moltes pero ames treu notazas (jo també bastant) i es super majo. Magradaria deixar enrere la timidesa i viure més com ell, pero no ser com aconseguirho, em podrieu donar algun consell? Petons adolescents
InterPersonal

Hola anònim!
És genial que tu siguis capaç de veure els teus punts forts i que vulguis canviar el que no t'agrada de tu. Però tampoc es tracta de ser qui realment no som, no creus?
Agafa el teu amic com a model i intenta imitar-lo en alguna cosa. Et servirà més el seu exemple que el que et poguem dir nosaltres a través d'una pantalla.
Per altra banda, no et posis tanta pressió, fes petits canvis, planteja't algun repte (avui començaré una conversa amb alguna persona desconeguda), i fes allò que et faci sentir còmode amb la teva manera de ser.
La timidesa també és una bona arma per analitzar la situació i saber actuar en el moment adequat, així que no la deixis de banda, tampoc! ;)
Una abraçada!
Laia Sala