tinc el cap fet un embolic
hola, tinc 13 i ja fa uns 5 mesos estic sentint coses fortes pel meu "idol" , ara ja no el veig com un idol sino com la persona que hi estic enamorada. Avegades parlem per les reds socials i jo li vaig dir lo que sentia pero ell es pensa que es com un amor pel teu idol, també l'he vist unes 6 vegades en persona i em reconeix... i tinc amics/coneguts que el coneixen. He tingut diversos somnis en el que hi participavem nosaltres dos i hi havia sexe i altres coses... (Ell té 15 anys).
Tinc preguntes com: Estic tant enamorada? Creieu que es un amor "platonic" o que em pasa aixo perquè de veritat m'agrada? Creiu que ho he de dir??
Espero que m'ajudeu perquè tampoc se si en aquesta edat es normal somiar en aquestes coses...
GRÀCIES
InterPersonal

Hola!
Ostres! no tothom té l'ocasió de poder parlar amb el seu ídol, quina sort!
Pel que expliques, sembla un amor platònic. És normal imaginar-nos converses o trobades amb els nostres ídols o les persones que ens atrauen. Però no en podem estar enamorades fins que realment els coneixem. Així que potser hauries de conèixer-lo una mica més per veure realment si t'agrada com a persona, si et fa sentir bé, si et sents còmode al seu costat, si ell s'interessa per tu... i així poder valorar si la imatge que t'has fet d'ell és la vertadera o només forma part de la teva fantasia.
Una abraçada!
Laia Sala