El vull conèixer.
Hola, sóc una noia de 13 anys i fa poc vaig veure a un noi al meu pis que era bastant guapo i semblava bona persona. E problema es que el voldria conèixer encara que només fossim amics (encara que si sorgeix alguna cosa...), però no sé com fer-ho perquè tampoc es cosa per anar al seu apartament i preguntar si està a casa... Em podeu ajudar?
InterPersonal

Hola!
Ostres, quina aventura més emocionant que t'espera!
L'actitud és aquesta, intentar que conèixer-lo una mica i llavors veure com evoluciona....
El primer pas és intentar que ell també sàpiga que existeixes, així que hauràs de buscar l'ocasió per coincidir o trobar-vos. Podries aprofitar alguna estona a l'ascensor i demanar-li com va el trasllat, o buscar-lo a les xarxes socials i oferir-te a ajudar-lo si necessita alguna cosa. També pots proposar-li ensenyar-li el barri o presentar-li alguns amics teus...
El més important és que quan el tornis a veure, et presentis! Fes-ho de manera natural i espontània, deixant els nervis a una banda. Un cop estigueu presentats, ja serà cosa de dos si continueu jugant a conèixer-vos o no... ;)
Una abraçada!
Laia Sala