Urgeeentt
L'altre dia un noi em va demanar que si em volia liar amb ell, jo vaig acceptar. Però el problema es que mai m'he liat i estic molt nerviosa, tampoc he fet un petò amb llengüa i no se com es fan!!! Una de les meves millors amigues m'està dient que no ho fagi, que no el coneixo i que només es vol liar amb mi perque si. La veritat es que jo tinc moltes ganes de liar-me però no se que fer. AJUDAA!!
InterPersonal

Hola Diara,
Primer de tot et diré que tots hem passat per un primer petó. Tots anem aprenent i adaptant-nos als altres a l'hora de fer petons, així que treu-te els nervis de sota i deixa't sentir. El teu cos ja et va indicant què necessita. Acosta-t'hi de manera suau, primer amb els llavis i, si et ve de gust, quan notis que ho vols fer, ves obrint la boca i deixa que la llengua comenci a explorar (però al teu ritme, com a tu t'agradi)
Per altra banda, potser hauràs de tenir en compte si et ve de gust embolicar-te amb aquest noi o no. Si no us coneixeu de res.... tu et sentiràs còmode? És una decisió teva. Hi ha persones que necessiten conèixer a l'altra per poder-hi tenir un contacte íntim (ni que sigui un petó) i altres persones que no els afecte en res.
Evidentment, una cosa és clara: com més carinyo o atracció sentis cap a la persona, més intens serà el contacte (ja sigui un petó, una abraçada o una carícia a les mans)
La decisió és teva, tu et coneixes. Valora si et ve de gust o no.
Una abraçada!
Laia Sala