farta de tot
lo que me pasa es que estoy muy harta de mi familia
aveces los odio muxo a todos sobretodo a la novia de mi padre ke me arruina la vida porque lla vivia en sabadell i mi padre vivia con migo i mis abuelos pero cuando la conoció se fue a vivir con ella ya que la dejó embarazada de mi hermano pero de eso ya hace 6 o 7 años....
por su culpa he perdido a mi padre i si no fuera x ella...mi padre estaria aki con migo y yo no tendria que irme a sabadell y mi abuela no me diria ""te iras con tu padre"" cada vez k nos peleamos y los veranos los pasaria akii en viic
estoy muy hartaaa de todo.... ojala esa mujer no existieraa... yo estoy harta de todo eso porque ya no puedo mas estoy harta cansada y mi padre no quiere entender que jamas me voy a ir alli a vivir con ellos porque mi sitio esta aqui y yo alli no pinto nada alli no me gusta estar... es que aparte de eso siento que nadie me entiende y ya no se que hacer para explicarles a todos como me siento......... y hago esta consulta para que me aconsejeiis que hago??
InterPersonal

Hola!
Ostres! Quanta ràbia que tens a dins. Has pogut mai explicar al teu pare que et sents així?
Entenem que aquest canvi suposés un gran daltabaix per tu, perquè et va canviar la teva vida sense que ell t'ho consultés. Però també has de veure l'altra banda: el teu pare té dret a tornar a ser feliç i si aquesta dona ho ha aconseguit, no te n'alegres? Recorda que ell no ha deixat de ser el teu pare i estem convençudes que faria el possible per tal que tu estiguis bé.
Potser hauràs d'agafar-lo un dia i explicar-li exactament com et sents, perquè ell també et pugui explicar la seva versió dels fets. A vegades la vida ens fa prendre decisions que no agraden a tothom, però podem fer dues coses:
- Enfadar-nos i deixar que la ràbia no ens deixi viure
- Intentar entendre-ho i buscar alguna manera d'estar millor.
Potser trobes a faltar al teu pare i t'agradaria passar més hores amb ell, per què no l'hi proposes?
Quan parlis amb ell, en comptes de fer-li retrets, parla de les teves necessitats. del que t'agradaria, de les coses que ell podria fer per tal que tu estiguis millor. Potser així arribareu a bons acords ;)
Una abraçada bonica,
Laia Sala