Com ho puc fer?
Hola,
Fa uns dies em va deixar el meu novio i cada dia estic més malament. No tinc ànims per fer res, les meves amigues em diuen que surti de festa però jo no en tinc ganes.
Que puc fer per no està tan deprimida?
InterPersonal

Hola Laura,
És normal estar trista després d'una ruptura i és possible que no et passi en dos dies. Les teves amigues et volen animar i ajudar-te a estar millor. Si a tu no et ve de gust sortir de festa, perquè no els proposes altres plans per estar juntes? Així elles també sabran com ajudar-te i com estar al teu costat ;)
Recorda que per poder oblidar una ruptura és necessari que hi hagi les tres distàncies:
- distància física - el mínim contacte.
- distància virtual - deixar de seguir-lo a les xarxes socials i mirar connexions
- distància mental - posar el focus en les coses que fas tu i en estar amb la gent que t'estima
Hauràs de fer un petit esforç, però t'anirà bé!
Una abraçada!
Laia Sala