Que he de fer? Ajuda!
Hola!
Tinc un gran problema i es que aquest any fare 4t i se suposa que ja em de començar a saber que volem estudiar i jo no ho tinc gens clar. Se que vull estudiar algo relacionat amb la salut com infermeria o fisioterapia pero per estudiar alguns d'aquests graus no se quin batxilerat he de fer si el cientific o l'humanistic. Quin hauria de fer?
InterPersonal

Hola Paula,
És normal que encara no tinguis clar què vols estudiar. No és fàcil triar una professió a aquesta edat. Però de totes maneres sí que pots veure en quines assignatures et sents més còmodes o què t'intenteressa més, oi?
Si t'agrada el món de la salut: infermeria, fisioteràpia, podologia... sembla que el més adequat és el de ciències de la salut. Però potser pots mirar quines sortides professionals té cada batxillerat i marcar les carreres o els graus que més t'agradin. Així potser veus alguna formació que no coneixies ;)
També en pots parlar amb els teus pares o algun tutor (si encara hi ets a temps), ja que ells et coneixen més i també et poden orientar.
De totes maneres, et deixo un parell d'enllaços perquè puguis anar fent el xafarder durant tot l'estiu!
~jcruz/recursos/test/test_orientacio/test_orientacio.htm
Una abraçada!
Laia Sala