Odio els nervis.
Hola!
Des de fa temps, m'he adonat de que cada cop més els nervis prenen el control sobre mi mateixa. Haver si m'explico.. cada cop que algun noi vol alguna cosa de mi, per exemple, i comença a apropar-se, em poso tant nerviosa que fins i tot tremolo. És una merda, perquè no puc controlar-ho.. i hi ha nois (amics i altres amb qui fa més temps que conec) que m'agafen i tal, però no m'hi poso així. Pot ser perquè els hi tinc més confiança o perquè sé que ells són així i no volen res, no ho sé. Però, hi ha alguna forma de posar-hi fi a aquesta situació? no m'agradaria tornar a passar un mal moment..
Espero la vostra resposta.
Gràcies, un petonàs!
Elena Crespi

HOla!
Gràcies per la confiança!
Potser la manera de reduir els nervis és acceptar-los. De fet els nervis ens són molt útils! ens mantenen alerta, per tant utilitza'ls pel que són: com un avís. Fan que quan coneixes algú que no coneixies d'abans estiguis més alerta per veure si et convé o no. Si és algú que t'agrada et mantenen alerta per no baixar la guàrdia.
Entenc que com que no t'agraden gens, mica en mica, van controlant-te ia ixò és difícil... però com més els vulguis fer marxar, més esquedaran.
El millor que pots fer és intentar acceptar que al principi et posaràs nerviosa... inclús pots fer-ne broma! i mica en mica aniràs guanyant confiança amb la persona i aniràs rebaixant el nerviosisme!
ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres