.-. PITS .-.
Hola, tinc un dubte amb els pits, totes les noies de la meva familia tenen els pits grans, la meva germana amb la meva edat tenia el doble que jo, però jo amb 15 anys estic quasi plana utilitzo una 75B, m'agradaria tenir-ne una mica més de pits encara que no es el meu major complexe, ¿Fins a quina edat creixen els pits? ¿Em creixerán més? fa 3 anys que em va venir la regla ¿te aixó que veure amb el creixement dels pits?¿Hi ha alguna forma de aconseguir que em creixin, menjars, exercicis..?
gracies.
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Pensa que si tens 15 anys els pits encara et poden créixer, no és que quan et ve la regla et creixin de cop. A més, et recomanaria que no agafis només de referència a la teva mare i la teva germana. Els pits, com la resta de parts del cos, tenen un factor genètic molt important, però això no significa que els tinguis que tenir com elles, ni en mida ni en forma. Però no li donis importància. Poc a poc t’aniràs desenvolupant. Pel que fa a formes de fer créixer el pit no n’hi ha cap, per molt que llegeixis coses per internet. Són tot mites.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar