motivació esport
Bones, sóc una noia bastant sedentària i ara que ja he acabat l'escola doncs m'agradaria començar a fer esport pero no trobo cap motivació per fer-ne, em fa molt pal i prefereixo estar al mòbil, ordinador... Moltes gràcies!
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Ja sé que a vegades fer esport pot fer molta mandra, sobretot quan no estàs habituat i quan no en tens cap que et motivi en especial. En aquest cas penso que ara que ve l’estiu és un bon moment perquè provis coses noves. La idea és poder trobar un o dos esports o activitats que trobis divertides. Segurament serà millor si son compartides amb altre gent. Ballar, voleï, etc. Els esports individuals poden fer-se molt més avorrits a no ser que t’agradin molt i també evitaria el gimnàs. És important que facis esport, però sobretot que ho disfrutis. Un cop trobis el que t’agrada ho preferiràs a estar amb el mòbil, de veritat.
Una abraçada
Carlota López Ballestar